Янгол Охоронець вишитий бісером

Доброго дня,

хочу почати писати про те, що останнім часом мене захопило. Я давно виношувала таку ідею, і минулого року почала втілювати.

Вишивати ікони бісером, обличчя та руки малюю сама (я закінчила худ.студію) стало цікавим та умиротвореним для мене заняттям.  Я не закидала продовжувати робити прикраси з бісеру, і бісероплетіння як таке, але відкрила для себе нову нішу. Ікони вибираю, потім малюю а тоді вишиваю. Кожна ікони виходить неповторна. Ікона вишита бісером має виразне зображення, за рахунок бісеру вона виглядає об’ємною.

перша ікона, яку я зробила для себе був янгол. Янгол охоронець:

Тепер ця картина висить в спальні біля ліжка, охороняючи нас.

2 responses to “Янгол Охоронець вишитий бісером

  1. Суперово,скільки часу зайняла цей шидевр?

Залишити відповідь

