Орхідеї з бісеру (фото)

Нещодавно дизайнер який зі мною співпрацює, (часто коли йому замовляють одяг, люди хочуть доповнити його неповторними прикрасами, які роблю я) замовив зробити мені прикрасу до літнього ансаблю який замовила його клієнтка.

Я сплела з бісеру Орхідею . Ось таку:

орхідея

А на цих вихідних, я придумала трішки інші варіанти, і без в’язаного джгута. Моїй донці орхідеї з бісеру надзвичайно сподобались і на металевих каркасах .

Ось такі квіти з бісеру ! Хоч у вазу став! і не зав’януть, а будуть вічно цвісти!))))))))))

One response to “Орхідеї з бісеру (фото)

  1. робота дуже гарна, але я ніколи не бачила, щоб влітку хтось носив такі прикраси.

Залишити відповідь

