Кулони з бісеру(фотографії)

Я вже раніше згадувала, у мене є донька. І вона дуже молода, і любить носити кулони або щось маленьке на шиї. Я жартую називаючи її “маленька модніца”.

Звичайно я роблю для неї прикраси з бісеру. Ось :

Доволі часто мої замовники також замовляють своїм дітям прикраси . Підліткам треба особливі речі, щось маленьке і сучасне.

Звичайно особливо актуальним до сих пір являють браслети з бісеру, “фєнічкі”🙂 На жаль не змогла знайти в архівах фотографії браслетів,але декілька. Ось цей улюблений:

One response to “Кулони з бісеру(фотографії)

  1. я працюю з дітьми і ця ідея з кулонами мені дужесподобалась. Дякую.

Залишити відповідь

