Прикраси з бісеру не шию ч.1

Доброго дня,

Кожній жінці завжди приємно одягати прикраси на шию, на свята або взагалі будень день, в театр або на вечерю в ресторан. Звичайно найкращими друзями жінки є бріліанти, як це оспівується, але я вважаю що прикраси можуть бути взагалі з найрізноманітниших матеріалів, це не завадить їм бути красивими.

Спочатку я робила прикраси під кольори або навіть орнаменти власного одягу, потім як подарунки, а потім мене вже просили зробити , адже людям почало подобатись. Для мене це була найвище задоволення, коли людям подобаються мої роботи та те що роблю.

Починаю цикл постів з фотографіями прикрас з бісеру на шию

(почну з даніших):

Балканський амулет

"Балканський амулет"

Кельтський хрест“Кельтський хрест”

Я намагалась знайти найцікавіші схеми з бісеру. Я закінчила художні гуртки, і по життю творча особистість, мені не подобались класичні схеми з бісеру, або в книжках які продавались. Я хотіла щось цікавіше, не буденне . Особливо люблю у прикрасах поєднювати бісер та інші декоративні деталі: камінь, бусіни, метал. Прикраса з бісеру повинна бути як картина! Я пробувала чимало технік з бісеру, за пару років я засвоїла стільки різних прийомів, що вже сама всі не перечислю і все для того щоб змогти не повторювати щось, а змогти зробити прикраси власного дизайну!

далі буде:)

Залишити відповідь

