Ялинка з бісеру

Доброго дня,дорогі читачі!

Якраз зараз у святкові дні, атуальним було б не лише привітати усіх з наступившим 2010 роком та Різдвом Христовим, але і розповісти про мою велику любов до рослин.

Я все життя обожнювала квіти, мабуть саме ім’я моє тому факт(Ліля), але не тільки квіти але й усю природу загалом. Серце кров’ю обливається,коли бачу як люди массово зрізають ялинки, а потім викидають.

Тому в 2007 році, я вирішила зробити ялинку з бісеру))). І радість, і краса і головне жодного негативу природі!

Ось, моя красуня, тішить вже 3 роки.

ВІТАЮ УСІХ ЗІ СВЯТАМИ! Будьте щасливі!

3 responses to “Ялинка з бісеру

  1. Шедевр! У Вас чарівні руки!

  2. ялинка чудова) може простояти не один рік, виглядає дуже гарно і не потрібно вирубувати дісів)
    супер

Залишити відповідь

