Прикраси з бісеру. ПОЧАТОК

Як усе почалось?

Ну тобто з чого я починала… ще колись давно ,років 10 тому я вперше взяла в руки голку і бісер, і зробила перші прикраси, для спроби. Мені дуже сподобались прикраси які випадково знайшла в інтернеті, але так як замовити їх будло неможливо, я подумала А ЧОМУ Б САМІЙ не зробити? І ПОЧАЛОСЬ….

Спочатку це були досить легкі та примітивні прикраси, а потім пішли подарунки друзям,дітям, все важчі схеми і ось сьогодні більшість своїх прикрас я вигадую сама. Кольори, схеми, стилістики. усе в моїй голові. Люди дивуються і постійно мене хвалять,мені дуже приємно. Але давалось це не настільки просто як може здаватись. Бісер це впершу чергу терпіння.

Хочу Вам показати свої роботи:

2 responses to “Прикраси з бісеру. ПОЧАТОК

  1. Надзвичайно красиві роботи. З нетерпінням чекаю щоб побачити Ваші сучасні роботи!

Залишити відповідь

